CURS OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE
Gratuit
COR: 413201
Lector - Eduard Goian
Proiect Primo
- 15 ani de experiență
- Lectori Practicieni Recunoscuți
- Tipizate, Modele și Studii de Caz
- Pregătire practică intensivă
- Locuri Limitate
Programul Operational Capital Uman
Axa prioritară nr. 6: Educaţie şi competențe
Prioritatea de investiții – 10.iii – îmbunătăţirea accesului egal la învățarea pe tot parcursul vieţii pentru toate grupurile de vârstă într-un cadru formal, non-formal sau informal, actualizarea cunoştinţelor, a aptitudinilor si a competenţelor forței de muncă şi promovarea unor căi de învăţare flexibile, inclusiv prin orientare profesională şi prin validarea competențelor dobândite
Obiectiv Specific.6.12. – Creșterea participării la programele de formare profesională continuă, cu accent pe acei adulti, cu un nivel scăzut de calificare şi persoanele cu vârsta de peste 40 ani, din zone rurale defavorizate, inclusiv prin recunoaşterea şi certificarea rezultatelor învăţării dobândite în contexte non-formale şi informale
Titlul proiectului: „PRIMO – Pregătire integrată pentru profesii moderne” Contract nr. POCU/726/6/12/136201
# curs intensiv: utilizarea și gestionarea echipamentelor și a datelor
Despre Curs GRATUIT Operator introducere, validare și prelucrare date, COD COR 413201
Obiective
Cursul își propune ca participanții să conștientizeze ponderea și importanța tehnologiei în activitatea curentă a unei companii, precum și să le dezvolte abilitățile și competențele de a gândi dezvoltarea activității pe baze tehnologice, în termeni strategici. Cursul oferă o viziune de ansamblu a ceea ce înseamnă gestionarea activității proprii, asigurării securității datelor și documentelor, introducerii și prelucrării datelor.
Cursul vizează familiarizarea rapidă a participanților cu operarea în Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point. Va fi studiat sistemul de operare Windows, rolul fișierelor şi al directoarelor (folderelor), aplicații de editare texte, aplicații de calcul tabelar, prezentări.
Public-ţintă
Cursul se adresează persoanelor cu studii medii și superioare, care doresc să obțină competențe profesionale în domeniul operării pe calculator. Pot participa doar persoanele angajate (inclusiv PFA și Întreprinderi Individuale), cu vârsta cuprinsă între 25-64 de ani și care au domiciliul/reședința într-una din cele 3 regiuni: SUD-MUNTENIA (județele ARGEȘ, CĂLĂRAȘI, DÂMBOVIȚA, GIURGIU, IALOMIȚA, PRAHOVA, TELEORMAN), SUD-EST (BRĂILA, BUZĂU, CONSTANȚA, GALAȚI, TULCEA, VRANCEA), NORD-EST (BACĂU, BOTOȘANI, IAȘI, NEAMȚ, SUCEAVA, VASLUI).
Autorizare
Cursul este autorizat CAFFPA* (înlocuieşte ANC) , este recunoscut la nivel european, oferind, pe lângă diploma recunoscută de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei, și tot setul de competențe profesionale (certificat EUROPASS).
Autorizare CAFFPA* – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, sub egida Ministerului Muncii şi Protecției Sociale şi a Ministerului Educaţiei.
Competențe recunoscute la nivel european
- Gestionarea suporturilor/ dispozitivelor de stocare a datelor/ documentelor;
- Organizarea activității proprii;
- Utilizarea echipamentelor periferice;
- Asigurarea securității datelor/ documentelor;
- Introducerea și prelucrarea datelor;
- Prelucrarea datelor;
- Transpunerea datelor pe suport.
Detalii organizatorice
Detalii de plată
- Curs GRATUIT
Online
- Teorie, Practică, Examen
Acte necesare înscrierii
- Copie CI
- Minim liceul, diploma de bacalaureat nu este obligatorie: copie
- Certificat de căsătorie: copie
- Certificat de naștere: copie
- Adeverință de salariat si REVISAL
Curs autorizat CAFFPA
Înlocuiește ANC
Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulţilor a Municipiului Bucureşti, sub egida Ministerului Muncii şi Protecției Sociale şi a Ministerului Educaţiei.
Pentru înscrierea la curs, vă rugăm să ne trimiteți chestionarul pe email şi să completaţi formularul alăturat
Chestionarul ne va ajuta să identificăm competențele de care aveți nevoie pentru a obține un salt în cariera dumneavoastră profesională. Vă rugăm să descărcați documentul și după completare să ni-l transmiteți pe adresa: primo@eurobestteam.ro
Formular de înscriere
Structură Tematică
Modul 1: Utilizarea și gestionarea echipamentelor
1. Gestionarea suporturilor/ dispozitivelor de stocare a datelor/ documentelor
– Tehnici de identificare și metode de menținere a evidenței și de păstrare a suporturilor / dispozitivelor de stocare și înregistrare a documentelor primare și a documentelor procesate și listate;
– Prezentarea condițiilor de păstrare, pentru a se evita distrugerea sau pierderea de date, precum și accesul persoanelor neautorizate.
2. Organizarea activității proprii
– Prezentarea și analizarea documentației lucrării pentru a identifica și stabili posibilitățile tehnice de realizare;
– Tehnici și metode de stabilire a ordinii și a periodicității elementelor de procesat;
– Tehnici și metode de stabilire a necesarului de timp și a resurselor pentru realizarea lucrării.
3. Utilizarea echipamentelor periferice
– Metode de aranjare a echipamentelor periferice;
– Prezentarea metodelor de utilizare a echipamentelor de intrare, în conformitate cu manualele de utilizare, șabloanele/ machetele, indicațiile inginerului de sistem;
– Conectarea și întreținerea echipamentelor;
– Setarea elementelor de control ale monitorului, în vederea asigurării confortului maxim de exploatare;
– Tehnici și metode de verificare a funcționării echipamentelor, prin testare;
– Semnalarea defecțiunilor constatate persoanei abilitate.
4. Asigurarea securității datelor/documentelor
– Tehnici și metode de realizare a copiilor de siguranță și verificarea acestora pentru conformitatea cu originalul;
– Verificarea suporturile de stocare, pentru depistarea celor virusate sau defecte;
– Realizarea arhivării sau duplicării datelor;
– Crearea de conturi și parole asociate calculatorului;
– Metode de tratare a directoarelor și a fișierelor cu caracter secret;
– Verificarea suporturilor de stocare pentru depistarea celor virusate sau defecte;
– Metode de păstrare a dispozitivelor de stocare a datelor, în condiții de securitate.
Modul 2: Gestionarea datelor
5. Introducerea datelor
– Analizarea documentelor primare pentru identificarea tipurilor de date ce trebuie introduse sau modificate
– Alegerea programului sablonului de introducere a datelor, salvarea, verificarea si corectarea datelor introduse
6. Prelucrarea datelor
– Identificarea programelor de prelucrare
– Efectuarea calculelor in baza datelor introduse
– Prelucrari pe siruri de caractere
– Sortarea, selectarea datelor
– Formatarea datelor
7. Transpunerea datelor de suport
– Prezentarea si utilizarea metodelor de alegerea a suportului de transpunere
– Metode si tehnici de pregatire a documentului pentru transpunere, prin setarea caracteristicilor specifice
– Prezentarea si alegerea formei de listare
– Modalitati de listare a documentelor
Autorizare: CAFFPA (înlocuiește ANC)
Cursul se va finaliza cu o sesiune de evaluare în vederea certificării de către CAFFPA (înlocuiește ANC) – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
Vor fi evaluate cunoștințele teoretice și practice, pendru dobândirea întregului set de competențe profesionale. Competențele se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei și acreditat de CAFFPA.
IMPORTANT: Euro Best Team este unul dintre puținii furnizori de pe piață care este acreditat pentru eliberarea întregului set de competențe profesionale ale standardului ocupațional: Operator introducere, validare și prelucrare date, COD COR 413201.
Certificare Curs Operator introducere, validare și prelucrare date
Contact
Program cu publicul:
- primo@eurobestteam.ro
- Str. Pitar Mos nr. 27, et. 1, sector 1, București