Curs Expert Achiziții Publice 2024
Acreditat CAFFPA.
Online SEAP/SICAP inclus
Ofertanți și Contractanți.
Locuri limitate.
Curs Expert Achiziţii Publice se adresează tuturor celor care doresc să obțină o specializare în domeniul achizițiilor publice, sau lucrează deja într-un departament de achiziții publice și doresc să se perfecționeze.
Online: 16 decembrie – 20 decembrie 2024
Euro Best Team – Furnizor Pluxee privind participarea la cursuri cu utilizarea Primei de Carieră Didactică
OFERTA: Prețul cursului este 1200 lei. Pentru înscrieri efectuate până la data de 14 decembrie 2024, prețul cursului este 850 lei.
Accesul la acest curs Nu este limitat de studii, dar certificatul se poate obţine doar de către absolvenţii de studii sperioare.
- Acces studii superioare
- Set Complet de Competențe Europene (unic)
- 20 ani de experiență
- Lectori ANAP
- Tipizate, Modele și Studii de Caz
- Plată in rate cu card Avantaj
- - 35% reducere înscrieri timpurii
- Online - curs și examen de certificare
- Fară taxă suplimentară pentru certificare
- Detalii: 0756 056 480
Despre Curs Expert Achiziții Publice
Totodată cursul se adresează și ofertanților care vor să învețe să analizeze și să clarifice condițiile de participare și de depunere a ofertei, funcționarilor publici care lucrează în instituții publice, sau persoanelor care doresc să lucreze în instituții publice si vor să obțină competențe pentru a elabora și gestiona proceduri de achiziții publice. Sunt de asemenea invitați să participe managerii care coordonează și verifică activitățile de achiziții publice.
Cursul Expert Achiziții Publice este organizat de Euro Best Team din anul 2007, fără întrerupere, și se bucură de succes atât în rândul corporațiilor (instituții publice și private), cât și în rândul persoanelor fizice. Succesul este asigurat atât de calitatea lectorilor, cât și de conceptul unic de organizare, aducând împreună grupuri de ofertanți și contractanți, aspect ce facilitează procesul de înțelegere a domeniului achizițiilor publice. Sunt evidențiate totodată interesele și așteptările de cealaltă parte a „baricadei”, astfel încât, în practică, experții de achiziții publice să poată întocmi documentele în mod corect.
Tematica acoperă întreaga arie de competențe aferente standardului ocupațional, precum și aplicațiile practice ce țin de gestionarea platformei SEAP/SICAP. Cursul este 100% practic și interactiv, iar locurile sunt limitate și se completează în ordinea înscrierii.
Prețul cursului
- Preţul cursului este 1200 lei
-
OFERTA:Pentru înscrieri efectuate până la data de 12 decembrie 2024, prețul cursului este 850 lei.
Înscrie-te azi și beneficiază de oferta! - Plata se poate face cu transfer, online card, sau cash la sediul firmei
- Plată și în rate cu Card Avantaj
Curs Online/ZOOM
- 3 ore pe zi
- Interval orar: 18:00 - 21.00
- 16, 17, 18, 19, 20 decembrie 2024
- ianuarie 2025 examen de certificare
Acte necesare certificării CAFFPA
- Copie Carte de Identitate
- Copie Diplomă Licență
- Copie Certificat de Căsătorie
- Copie Certificat de Naștere
- Actele de mai sus se trimit prin email, înainte de începerea cursului
Prima de Cariera Didactica
La acest curs poți participa cu Prima de Cariera Didactică. Profesorii pot utiliza Prima de Cariera Didactică pentru înscrierea la cursuri.
Prima de Cariera Didactica
La acest curs poți participa cu Prima de Cariera Didactică. Profesorii pot utiliza Prima de Cariera Didactica pentru înscrierea la cursuri.
Partener Pluxee
Curs expert achiziții publice - acoperă setul complet de competențe europene
Modul 1: Legislație actualizată
• Legea nr. 98/23 mai 2016 privind achizițiile publice (clasice) –M.Of. nr. 390/2016;
• Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale –M.Of. nr. 391/2016;
• HG 395/2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice-M.Of. nr. 423/6 iunie 2016;
• HG 394/2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale-M.Of. nr.422/6 iunie 2016;
• Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii -M.Of. nr. 392/2016;
• Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor, precum şi pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestaţiilor –M.Of. nr. 393/2016;
• Hotărârea nr. 419/2018 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare;
• Ordonanţa de Urgenţă nr. 45/2018 din 24 mai 2018 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achiziţiilor publice;
• Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
• ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 39/2018 din 10 mai 2018 privind parteneriatul public-privat –în vigoare din data de 10 mai 2018;
• ORDIN Nr. 314/2018 din 22 februarie 2018 pentru aprobarea Metodologiei de control ex-post privind modul de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări şi a contractelor de concesiune de servicii;
• Noul Sistem al Achizitiilor Publice În România: componenta instituţională (MFP/ANAP, CNSC, SEAP) şi componenta legislativă, în conformitate cu Directivele Europene 2014;
• Directiva 2014/23/UEa Parlamentului European și a Consiliului 2014 privind atribuirea contractelor de concesiune (NOU);
• Directiva 2014/24/UEa Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile publice(abrogat Directiva 18);
• Directiva 2014/25/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile în sectoarele apei, energiei, transporturilor și serviciilor poștale (abrogat Directiva 17);
• Legislația specifica in vigoare in domeniul achizițiilor publice, transpusa din Directivele Europene 2004;
• OUG 34/2006, HG 925/2006, HG 1660/2006 ABROGATA; Strategia națională în domeniul achizitiilor publice (HG 901/2015).
Modul 2: SEAP / SICAP
• Modul de completare a formularului de integritate;
• Reguli privind posibilitatea modificării contractelor de achiziţii publice/acord cadru în baza prevederilor art. 221 legea 98 si art 236-241 din legea 99/2016;
• Modul de formulare şi depunere a contestaţiilor;
• Transmiterea în SEAP a anunțurilor de atribuire, inclusiv cele referitoare la contractele subsecvente încheiate în baza acordurilor-cadru;
• Transmiterea în S.E.A.P. a contestațiilor si deciziilor;
• Achiziționarea serviciilor puse la dispoziția operatorilor economici de către sistemul economic;
• Achiziționarea de poziții de catalog, ponturi privind modul de completare a acestora, publicarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic;
• Cumpărarea directa;
• Lecții învățate și aplicarea acestora la achiziții ulterioare;
• Adaptarea la cerințele proiectelor cu finanțare europeană;
• Utilizarea semnăturii electronice (instalarea semnăturii electronice);
• Criptarea documentelor și decriptarea documentelor publicate de autoritatea contractantă;
• Anunţul privind consultarea pieţei;
• Publicarea anunţurilor de participare;
• Urmărirea solicitărilor de clarificare adresate de către operatorii economici si modul de formulare si postare a răspunsurilor către aceștia;
• Monitorizarea, supervizarea și controlul procedurilor de achiziție, instituții din domeniu, relațiile cu acestea;
• Prezentarea ultimelor modificările legislative în materia achizițiilor publice;
• Înregistrarea/recuperarea/reînnoirea certificatului digital SEAP;
• Publicarea în SEAP a planurilor de achiziţii publice;
• Cumpărarea directă. Ponturi privind eficientizarea activităţii de identificare a produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic S.E.A.P.
• Anunţul de publicitate. Publicarea în SEAP a notificărilor privind achiziţiile directe realizate offline;
• Încărcarea în sistemul electronic a documentaţiei de atribuire (modul de completare a fişei de date, configurarea DUAE);
• Evaluarea ofertelor de achiziţii publice (întocmirea și publicarea declarației de participare, etapele evaluării ofertelor, deliberarea şi alegerea câştigătorului, publicarea în SEAP a raportului procedurii de atribuire);
• Finalizarea procedurii de achiziție publică și informarea ofertanților.
Modul 3: Autorități contractante
• OUG nr. 23/2020 cu privire la modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice; instructiuni ANAP, ordine, notificări /speţe;
• Confidentialitatea ofertelor;
• Controlul ex-ante exercitat de A.N.A.P. Liste de verificare aferente exercitării controlului de calitate şi regularitate;
• Motive de excludere;
• Termene de evaluare şi reevaluare a ofertelor;
• Profesionalizarea personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice – din perspectiva atât a procedurii de achizitie ,cât şi de ofertare;
• Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1780 al Comisiei din 23 septembrie 2019 de stabilire a formularelor standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice („formulare electronice”) 1.„Planificare” 2.„Procedură concurențială” 3.„Notificare prealabilă a atribuirii directe” 4.„Rezultat” 5.„Modificarea contractului” 6.„Schimbare” – la nivel general;
• Noile praguri valorice aplicabile din 01.01.2020 în cadrul procedurilor de achiziție publică şi sectorială;
• Pregătirea unei documentații de calificare, ca parte principală a ofertei, pe baza unei documentații de atribuire realizată deja;
• Analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
• Prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate, respectiv modul în care este organizat, în principiu, back–office-ul unei achiziții publice (Ce stă în spatele gândirii autorităţii/entităţii contractante din perspectiva celui care ofertează (înţelegere procese necesare întocmirii documentaţiei sau contestaţiei);
• Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
• Tehnici de corectare a unei oferte incomplete, insuficiente, inconsistente;
• Litigii decurgând din procedurile de atribuire a contractelor publice;
• Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC; Cauțiune – constituire, cuantum, restituire;
• Soluționarea contestațiilor formulate în fața instanțelor de judecată;
• Soluționarea plângerilor împotriva deciziilor CNSC sau hotărârilor pronunțate în primă instanță. Platforma SEAP/SICAP noutăți 2020;
• Criterii minime de calificare: proporționale, reprezentative; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare;
• Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor – particularități;
• Unele particularități privind realizarea unui DUAE;
• Derularea unei proceduri de atribuire on line. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații;
• Citirea unui răspuns DUAE. Acțiuni întreprinse în perioada de evaluare a ofertelor primite;
• Garanția de participare/buna executie;
• Ofertanți ADMIȘI. Ofertanți RESPINȘI;
• Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare;
• Efecte;
• Comunicări către ofertanți;
• Atribuirea și derularea contractului de achiziție publică; Modificări ale contractului în perioada de implementare; Modificări substanțiale, modificări nesubstanțiale;
• Diverse speţe privind clarificările, ofertele, acordul cadru, contractele subsecvente, contractele de achiziţie publică;
• Capitolele de sancţiuni/penalităţi din contractele de achiziţie publică;
• Indicatori de performanţă, factori de evaluare din documentaţiile de atribuire (speţe).
Modul 4: Ofertanți
• Platforma SEAP: scop, rol, structură;
• Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor;
• Înregistrarea în SEAP – Aplicație;
• Identificarea procedurilor de interes pe domenii;
• Tipul procedurii: valoare, loturi, modalitate de atribuire: contract/acord cadru;
• Utilizarea noului catalog SEAP – Aplicație;
• Achiziționare poziții de catalog și gestionarea lor în SEAP;
• Structura documentelor unei proceduri de achiziție. Identificarea și deschiderea lor;
• Fișa de date a achiziției;
• Criteriile de calificare;
• Modalitățile de prezentare a propunerii tehnice şi a propunerii financiare – conținutul fiecăreia dintre acestea;
• Criterii de atribuire. Analiza acestora. Modalitatea de prezentare a ofertei;
• Clarificări, notificări, contestații;
• Participări preplătite, înscrierea într-o procedură;
• DUAE și corelarea cu fișa de date a achiziției;
• Depunerea ofertei. Criptarea prețului;
• Garanția de participare și deschiderea ofertelor;
• Cereri de clarificări pentru ofertele depuse;
• Asociere, subcontractare, terţi susținători – obligatii, DUAE, criterii de calificare;
• Gestionarea cererilor de clarificări pe perioada evaluării;
• Ofertă ADMISĂ. Ofertă RESPINSĂ;
• Criterii de atribuire. Clasamentul ofertelor;
• Prețul aparent neobișnuit de scăzut raportat la valoarea estimată a achiziției;
• Oferta câștigătoare. Prezentare documente suport DUAE;
• Contestația. Scop și tipuri de abordare;
• Obligațiile autorității contractante;
• Prezentarea ultimelor modificările legislative în materia achizițiilor publice;
• Înregistrarea/recuperarea/reînnoirea certificatului digital SEAP;
• Achiziționarea serviciilor puse la dispoziția operatorilor economici de către sistemul economic;
• Cumpărarea directă;
• Achiziționarea de poziții de catalog, ponturi privind modul de completare a acestora, publicarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic;
• Lecții învățate și aplicarea acestora la achiziții ulterioare;
• Adaptarea la cerințele proiectelor cu finanțare europeană;
• Monitorizarea, supervizarea și controlul procedurilor de achiziție, instituții din domeniu, relațiile cu acestea;
• Finalizarea procedurii de achizitie publică și informarea ofertanților;
• Managementul riscurilor aferente achizitiilor publice;
• Aplicații practice relevante, derivate din situații reale;
• Modul de întocmire si depunere a DUAE de către fiecare participant la procedură;
• Modul de întocmire a răspunsului la solicitările de clarificări transmise de către autoritatea contractantă;
• Reguli privind posibilitatea modificării contractelor de achiziţii publice/acord cadru în baza prevederilor art. 221 legea 98 si art 236-241 din legea 99/2016;
• Modul de formulare şi depunere a contestaţiilor.
Modul 1: Legislaţie actualizată
- Legea nr. 98/23 mai 2016 privind achizițiile publice (clasice) –M.Of. nr. 390/2016;
- Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale –M.Of. nr. 391/2016;
- HG 395/2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice-M.Of. nr. 423/6 iunie 2016;
- HG 394/2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale-M.Of. nr.422/6 iunie 2016;
- Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii -M.Of. nr. 392/2016;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor, precum şi pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestaţiilor –M.Of. nr. 393/2016;
- Hotărârea nr. 419/2018 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare;
- Ordonanţa de Urgenţă nr. 45/2018 din 24 mai 2018 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achiziţiilor publice;
- Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
- ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 39/2018 din 10 mai 2018 privind parteneriatul public-privat –în vigoare din data de 10 mai 2018;
- ORDIN Nr. 314/2018 din 22 februarie 2018 pentru aprobarea Metodologiei de control ex-post privind modul de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări şi a contractelor de concesiune de servicii;
- Noul Sistem al Achizitiilor Publice În România: componenta instituţională (MFP/ANAP, CNSC, SEAP) şi componenta legislativă, în conformitate cu Directivele Europene 2014;
- Directiva 2014/23/UEa Parlamentului European și a Consiliului 2014 privind atribuirea contractelor de concesiune (NOU);
- Directiva 2014/24/UEa Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile publice(abrogat Directiva 18);
- Directiva 2014/25/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile în sectoarele apei, energiei, transporturilor și serviciilor poștale (abrogat Directiva 17);
- Legislația specifica in vigoare in domeniul achizițiilor publice, transpusa din Directivele Europene 2004;
- OUG 34/2006, HG 925/2006, HG 1660/2006 ABROGATA; Strategia națională în domeniul achizitiilor publice (HG 901/2015).
Modul 2: SEAP / SICAP
- Modul de completare a formularului de integritate;
- Reguli privind posibilitatea modificării contractelor de achiziţii publice/acord cadru în baza prevederilor art. 221 legea 98 si art 236-241 din legea 99/2016;
- Modul de formulare şi depunere a contestaţiilor;
- Transmiterea în SEAP a anunțurilor de atribuire, inclusiv cele referitoare la contractele subsecvente încheiate în baza acordurilor-cadru;
- Transmiterea în S.E.A.P. a contestațiilor si deciziilor;
- Achiziționarea serviciilor puse la dispoziția operatorilor economici de către sistemul economic;
- Achiziționarea de poziții de catalog, ponturi privind modul de completare a acestora, publicarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic;
- Cumpărarea directa;
- Lecții învățate și aplicarea acestora la achiziții ulterioare;
- Adaptarea la cerințele proiectelor cu finanțare europeană;
- Utilizarea semnăturii electronice (instalarea semnăturii electronice);
- Criptarea documentelor și decriptarea documentelor publicate de autoritatea contractantă;
- Anunţul privind consultarea pieţei;
- Publicarea anunţurilor de participare;
- Urmărirea solicitărilor de clarificare adresate de către operatorii economici si modul de formulare si postare a răspunsurilor către aceștia;
- Monitorizarea, supervizarea și controlul procedurilor de achiziție, instituții din domeniu, relațiile cu acestea;
- Prezentarea ultimelor modificările legislative în materia achizițiilor publice;
- Înregistrarea/recuperarea/reînnoirea certificatului digital SEAP;
- Publicarea în SEAP a planurilor de achiziţii publice;
- Cumpărarea directă. Ponturi privind eficientizarea activităţii de identificare a produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic S.E.A.P.
- Anunţul de publicitate. Publicarea în SEAP a notificărilor privind achiziţiile directe realizate offline;
- Încărcarea în sistemul electronic a documentaţiei de atribuire (modul de completare a fişei de date, configurarea DUAE);
- Evaluarea ofertelor de achiziţii publice (întocmirea și publicarea declarației de participare, etapele evaluării ofertelor, deliberarea şi alegerea câştigătorului, publicarea în SEAP a raportului procedurii de atribuire);
- Finalizarea procedurii de achiziție publică și informarea ofertanților.
Modul 3: Autorităţi contractante
- Cadrul legislativ în domeniul achizițiilor publice
- Legi, ordonanţe de urgenţă, hotărâri, directive specifice domeniului
- SEAP - Sistemul electronic de achiziții publice
- ANAP - Agenția Națională pentru achiziții publice
- CNSC - Consiliul Național de soluţionare a contestaţiilor
- Proceduri de achiziții publice
- Întocmirea documentației pentru achizițiile publice
- Planificarea procesului de achiziție publică
- Atribuirea contractelor de achiziţie publică şi a organizarea concursurilor
- Praguri valorice
- Alegerea și justificarea criteriului de atribuire
- Înregistrarea în platforma SEAP
- Reînnoirea certificatului SEAP
- Achiziționare pozițiilor de catalog, gestionarea catalogului
- Prezentarea platformei și a funcționalităților acesteia
- Tipuri de anunțuri și procedurile specifice de achiziție
- Încărcarea declarațiilor în SEAP / depunerea ofertelor
- Postarea unui anunț în SEAP
- Licitația deschisă, licitația restrânsă, negocierea competitivă, dialogul competitiv
- Negocierea fără publicare în prealabil
- Supervizarea și controlul procedurilor de achiziție
- Procedura simplificată
- Cumpărarea directă
- Tehnici specifice de atribuire a contractelor
- Analiza ofertelor
- Confidențialitatea ofertelor, excluderea ofertelor
- Criterii minime de calificare şi selecţie
- Cereri de clarificări pentru ofertele depuse
- Procedură de consultare a pieţei
- DUAE - Documentului Unic de Achiziție European
- Realizarea unui DUAE
- Finalizarea procedurii de atribuire
- Declararea unui ofertant câștigător
- Informarea ofertanților
- Indicatori de performanță
- Formularea și depunerea contestațiilor
- Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC
- Modificarea contractelor de achiziţii publice
- Studii de caz
Modul 4: Ofertanţi
- Platforma SEAP: scop, rol, structură;
- Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor;
- Înregistrarea în SEAP – Aplicație;
- Identificarea procedurilor de interes pe domenii;
- Tipul procedurii: valoare, loturi, modalitate de atribuire: contract/acord cadru;
- Utilizarea noului catalog SEAP – Aplicație;
- Achiziționare poziții de catalog și gestionarea lor în SEAP;
- Structura documentelor unei proceduri de achiziție. Identificarea și deschiderea lor;
- Fișa de date a achiziției;
- Criteriile de calificare;
- Modalitățile de prezentare a propunerii tehnice şi a propunerii financiare – conținutul fiecăreia dintre acestea;
- Criterii de atribuire. Analiza acestora. Modalitatea de prezentare a ofertei;
- Clarificări, notificări, contestații;
- Participări preplătite, înscrierea într-o procedură;
- DUAE și corelarea cu fișa de date a achiziției;
- Depunerea ofertei. Criptarea prețului;
- Garanția de participare și deschiderea ofertelor;
- Cereri de clarificări pentru ofertele depuse;
- Asociere, subcontractare, terţi susținători – obligatii, DUAE, criterii de calificare;
- Gestionarea cererilor de clarificări pe perioada evaluării;
- Ofertă ADMISĂ. Ofertă RESPINSĂ;
- Criterii de atribuire. Clasamentul ofertelor;
- Prețul aparent neobișnuit de scăzut raportat la valoarea estimată a achiziției;
- Oferta câștigătoare. Prezentare documente suport DUAE;
- Contestația. Scop și tipuri de abordare;
- Obligațiile autorității contractante;
- Prezentarea ultimelor modificările legislative în materia achizițiilor publice;
- Înregistrarea/recuperarea/reînnoirea certificatului digital SEAP;
- Achiziționarea serviciilor puse la dispoziția operatorilor economici de către sistemul economic;
- Cumpărarea directă;
- Achiziționarea de poziții de catalog, ponturi privind modul de completare a acestora, publicarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic;
- Lecții învățate și aplicarea acestora la achiziții ulterioare;
- Adaptarea la cerințele proiectelor cu finanțare europeană;
- Monitorizarea, supervizarea și controlul procedurilor de achiziție, instituții din domeniu, relațiile cu acestea;
- Finalizarea procedurii de achizitie publică și informarea ofertanților;
- Managementul riscurilor aferente achizitiilor publice;
- Aplicații practice relevante, derivate din situații reale;
- Modul de întocmire si depunere a DUAE de către fiecare participant la procedură;
- Modul de întocmire a răspunsului la solicitările de clarificări transmise de către autoritatea contractantă;
- Reguli privind posibilitatea modificării contractelor de achiziţii publice/acord cadru în baza prevederilor art. 221 legea 98 si art 236-241 din legea 99/2016;
- Modul de formulare şi depunere a contestaţiilor.
Beneficii
Program în cursul săptămânii seara, după job
Suport de curs în format electronic și materiale de lucru GRATUITE
Îndrumare și consiliere din partea formatorilor pe toată durata cursului
Modul special pentru pregatirea susţinerii examenului de absolvire
Curs 100% practic și interactiv: exemple de bune practici, studii de caz
Teste online pentru pregătirea examenului de certificare
Traineri autorizați cu vastă experiență practică, recunoscuți la nivel național
Curs acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației: oferă toate competențele profesionale
Obții set complet de Competențe Europene pentru Curs Expert Achiziții Publice
Certificat Acreditat
Competențe Europene
Curs Expert Achiziții Publice -100% Practic și Interactiv
Curs Expert Achiziții Publice este susținut de Lectori cu peste 20 de an de experiență practică
Detalii organizatorice
Prețul cursului
- Preţul cursului este 1200 lei
-
Pentru înscrieri efectuate până la data de 12 decembrie 2024, prețul cursului este 850 lei.
Înscrie-te azi și beneficiază de oferta! - Plata se poate face cu transfer, online card, sau cash la sediul firmei
- Plată și în rate cu Card Avantaj
Curs Online/ZOOM
- 3 ore pe zi
- Interval orar: 18:00 - 21.00
- 16, 17, 18, 19, 20 decembrie 2024
- ianuarie 2025 examen de certificare
Acte necesare certificării CAFFPA
- Copie Carte de Identitate
- Copie Diplomă Licență
- Copie Certificat de Căsătorie
- Copie Certificat de Naștere
- Actele de mai sus se trimit prin email, înainte de începerea cursului
Set Complet de Competențe Profesionale, conform Noului Standard European (actualizat 2023)
- 1. Planificarea portofoliului de achiziții publice (înțelegerea și aplicarea corectă a conceptelor din domeniul managementului portofoliului de achiziții publice)
- 2. Înțelegerea și aplicarea conceptelor din domeniul managementului categoriilor de produse, servicii și lucrări
- 3. Înțelegerea și aplicarea conceptelor relevante în legătură cu managementul relațiilor cu contractanții actuali și potențiali
- 4. Evaluarea necesităților (înțelegerea și aplicarea conceptelor relevante)
- 5. Elaborarea documentației de atribuire
- 6. Înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice managementului de contract în domeniul achizițiilor publice
- 7. Verificarea și acceptarea rezultatelor contractului; efectuarea plăților
- 8. Utilizarea capacității de analiză și sinteză și a gândirii critice în achizi țiile publice
- 9. Utilizarea eficientă a tuturor formelor de comunicare profesională
Lector - Daniela Mogoș
Lector - Hermina Anton
Un curs de achiziții publice 100% practic și interactiv
Cursurile de achiziții publice organizate de Euro Best Team sunt acreditate și sunt susținute de traineri cu minim 20 de ani de experiență practică.
Curs Expert Achiziții Publice este susținut de Euro Best Team din anul 2007 fără întrerupere. la Cursul de Expert Achiziții Publice a avut până în prezent peste 3500 de participanți, atât din mediul privat, cât și din instituții publice.
Curs Expert Achiziții Publice Acreditat oferă un cadru interactiv de învățare și selectează cele mai potrivite spețe și studii de caz menite să faciliteze actul de învățare.
Cursanții parcurg ușor materia și se implică activ în dezbaterile lansate de lector pe tot parcursul cursului.
Cursul Expert Achizitii Publicer este unul dintre cele mai apreciate cursuri, deoarece imbină intr-un mod util informatiile teoretice, aplicașiile practice si legislatia actualizata.
Curs Expert Achiziții Publice Autorizat CAFFPA
Ce Spun Cursanții Noștri:
Contact
Program cu publicul:
Luni – Vineri, 9:00 – 17:30
- 0756 056 480
- office@eurobestteam.ro
- Str. Pitar Mos nr. 27, et. 1, sector 1, București
Formular înscriere rapidă și informații suplimentare
Îți mulțumim pentru interesul acordat programelor noastre de formare! Toate informațiile despre acest curs se regăsesc și în pagină. Dacă nu ai timp să le parcurgi acum, nu-ți fă nicio grijă. Completează formularul pentru informații suplimentare, iar specialistul nostru de formare te va contacta în cel mai scurt timp pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie.