Curs Inspector Resurse Umane (referent) și Revisal
Autorizat ANC |COR: 333304 | SEAP: 01022019 | Pluxee
Online: 24 Aprilie – 22 Mai 2025
2FERTA: Prețul cursului este 1500 lei. Pentru înscrieri efectuate până la data de 02 Aprilie 2025, prețul cursului este 850 lei.
Accesul la acest curs Nu este limitat de studii, dar certificatul se poate obţine doar de către absolvenţii de studii sperioare.
Cine participă la acest curs
Curs Referent (Inspector) Resurse Umane este ideal atât pentru cei care își doresc o nouă carieră, în domeniul resurselor umane, cât și pentru cei care deja activează în domeniul resurselor umane și doresc să își actualizeze cunoștințele conform normelor legale actuale.
- Diplomă Acreditată ANC
- 20 ani de experiență în susținerea acestui curs
- Set Complet de Competențe Europene ( unic)
- Lectori Consultanți și Evaluatori Recunoscuți
- Formulare, Tipizate, Modele și Studii de Caz
- Plata în rate cu Card Avantaj
- Fără Taxă Suplimentară pentru Certificare
- Online - Curs și Examen de Certificare
- - 35% reducere înscrieri timpurii
- Detalii: 0756 056 480
Despre Curs Referent (Inspector) Resurse Umane
Cursul Referent (Inspector) Resurse Umane și REVISAL pune accent pe dezvoltarea competențelor și deprinderea abilităților practice necesare derulârii procesele esențiale de administrare a personalului: recrutare, selecție de personal, monitorizare performanță, codul muncii, elaborarea și gestionarea dosarelor de personal, relația cu ITM, calcul salarial, Revisal. Cursul pune accent deosebit pe actualizarea cunoștințelor privind ultimele modificări legislative.
Curs Referent (Inspector) Resurse Umane se adresează atât absolvenților de studii medii, cât și absolvenților de studii superioare. Cursul este un cadru ideal de pregătire atât pentru cei care doresc să înceapă o carieră în domeniul resurselor umane, cât și pentru cei care deja activează în domeniul resurselor umane și doresc să își actualizeze cunoștințele conform noilor tehnici de lucru și normelor legale actuale.
Prețul Cursului
-
OFERTA: Prețul cursului este de 850 Lei,pentru înscrieri efectuate până la data de 02 Aprilie 2025
Înscrie-te acum și beneficiază de oferta noastră!
Prețul cursului este 1500 Lei - Plata se poate face cu transfer, online card, sau cash la sediul firmei. Factura se emite după completarea formularului și poate fi facută pe persoana fzică sau juridică. Grupurile beneficiază de reduceri suplimentare.
- Plată și în rate cu Card Avantaj
Curs Online/ZOOM
- 9 zile de curs / 4 ore pe zi
- Interval orar: 17:30 - 21:30
-
24, 25, 26, 27, 28, 29 aprilie 2025
20, 21, 22 mai 2025 - 03 iunie 2025 examen certificare
Acte necesare înscrierii
- Copie Carte de Identitate
- Copie Diplomă Studii medii cu o calificare in domeniu de specializare sau in domenii conexe sau studii superioare
- Copie Certificat de Căsătorie
- Copie Certificat de Naștere
Prima de Cariera Didactica
Profesorii pot plăti cu cardurile Pluxee – Prima de Cariera Didactică.
Prima de Cariera Didactica
La acest curs poți participa cu Prima de Cariera Didactică. Profesorii pot utiliza Prima de Cariera Didactica pentru înscrierea la cursuri.
Partener Pluxee
Structură Module Tematice şi Aplicaţii Practice
Modul 1: Recrutare și selecție personal
• Strategii și politici de recrutare;
• Redactarea anunțurilor de recrutare și stabilirea celor mai potrivite canale pentru atragerea candidațilo
• Etapele procesului de recrutare și ale celui de selecție;
• Evaluarea CV-urilor, susținerea interviurilor, testarea candidaților și realizarea rapoartelor de evaluare;
• Identificarea celor mai potriviți angajați;
• Întocmirea ofertei de angajare;
Modul 2: Registrul Revisal
• Despre programului REVISAL – noțiuni elementare
• Legislația privind programul REVISAL
• Meniul „Registru”: Generare registru, Inregistrare angajator nou, Schimbare registru angajator. Validare registru non-REVISAL
• Meniul „Angajator”: Detalii angajator, Modificare angajator, Corectie angajator, Istoric angajator, Lista sporuri, Adaugare spor, Modificare spor, Stergere angajator curent
• Meniul „Salariati”: Inregistrare salariat, Modificare salariat, Corectie salariat, Radiere salariat, Registru salariati, Raportul per salariat, , Lista salariati, Istoric salariat
• Meniul „Contracte”: Inregistrare contract, Modificare contract, Corectie contract, Suspendare contract (incetare; corectie; modificare; anulare), Detasare (incetare; corectie; prelungire; anulare), Incetare contract (anulare; corectie; reactivare; corectie reactivare), Radiere, Vizualizare (lista contracte; istoric contract)
• Meniul „Mutare contracte”: Transfer contracte, Schimbare loc de munca, Schimbare gestiune registru
• Meniul „Instrumente”: Angajator curent (Import angajator; Export angajator), Operatii baza de date (Salvare/restaurare baza de date), Nomenclatoare (Coduri cor, Coduri CAEN, Actualizare COR)
Modul 3: Codul Muncii și Relația cu ITM
• Noul Cod al Muncii: modificari, interpretare;
• CIM: tipuri, termene, clauze, aspecte legislative;
• Elaborare și aplicare Regulament intern;
• CCM: negociere, înregistrare;
• Alte categorii de contract de muncă;
• Tipuri de concedii, indemnizații (creștere copil, șomaj, incapacitate temporară de muncă);
• Încheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca
• Tipuri de contracte individuale de munca: norma intreaga/timp partial, durata determinata/nedeterminata
• Timpul de lucru si de odihna
• Formarea profesionala
• Raspunderea disciplinara
• Contractul colectiv de munca si regulamentul intern
• Salarizare
Modul 4: Realizare și gestionare documente resurse umane
• Întocmire CIM, acte adiționale, decizii (de suspendare, sancțiune, încetare, promovare, schimbare de funcție);
• Întocmire adeverințe (de șomaj, de vechime, pentru medic);
• Medierea conflictelor de muncă;
• Întocmire dosar de personal;
• Șomaj: cuantumul indemnizației, suspendarea dreptului la șomaj, încetarea indemnizației de șomaj, subvenții acordate angajatorilor care angajează din rândul șomerilor;
• Întocmire state de plată și declarații fiscale;
• Realizare pontaj lunar;
• Calcularea salariilor realizate de fiecare persoană;
• Calcularea obligațiilor societății față de bugetul de stat ;
• Întocmire dosar pensionare: limită de vârstă, pensie anticipată, pensie anticipată parțial, pensie de invaliditate;
• Elaborare plan de formare profesională;
• Gestionare și arhivare documente;
Modul 5: GDPR
• Regulamentul GDPR, principii și actori implicați;
• Drepturi generale şi consecinţe ale GDPR;
• Consimţământul conform GDPR și utilizarea în prelucrarea datelor;
• Informarea persoanelor vizate, modele de informare;
• Accesul la date, modele de răspuns la cereri;
• Ştergerea și restricționarea prelucrării datelor;
• Portabilitatea şi dreptul la opoziţie;
• Organizaţii afectate şi departamente interesate;
• Responsabili şi responsabilităţi privind protecţia datelor;
• Riscuri şi daune privind nerespectarea regulamentului GDPR;
• Planuri de acţiune pentru implementarea GDPR în organizație;
• Implementarea la diferite niveluri ierarhice;
• Utilizarea cookie-urilor în contextual GDPR. Exemple practice.
Modul 6: Telemuncă
• Reglementarea activității de telemuncă;
• Conținut act adițional CIM;
• Diferențe telemuncă și muncă la domiciliu.
Modul 1: Recrutare şi selecţie personal
- Strategii și politici de recrutare;
- Redactarea anunțurilor de recrutare și stabilirea celor mai potrivite canale pentru atragerea candidaților;
- Etapele procesului de recrutare și ale celui de selecție;
- Evaluarea CV-urilor, susținerea interviurilor, testarea candidaților și realizarea rapoartelor de evaluare;
- Identificarea celor mai potriviți angajați;
- Întocmirea ofertei de angajare;
Modul 2: Registrul REVISAL
- Prezentarea programului REVISAL
- Prevederi legale pridind programul REVISAL
- Meniul „Registru”: Generare registru, Inregistrare angajator nou, Schimbare registru angajator. Validare registru non-REVISAL
- Meniul „Angajator”: Detalii angajator, Modificare angajator, Corectie angajator, Istoric angajator, Lista sporuri, Adaugare spor, Modificare spor, Stergere angajator curent
- Meniul „Salariati”: Inregistrare salariat, Modificare salariat, Corectie salariat, Radiere salariat, Registru salariati, Raportul per salariat, , Lista salariati, Istoric salariat
- Meniul „Contracte”: Inregistrare contract, Modificare contract, Corectie contract, Suspendare contract (incetare; corectie; modificare; anulare), Detasare (incetare; corectie; prelungire; anulare), Incetare contract (anulare; corectie; reactivare; corectie reactivare), Radiere, Vizualizare (lista contracte; istoric contract)
- Meniul „Mutare contracte”: Transfer contracte, Schimbare loc de munca, Schimbare gestiune registru
- Meniul „Instrumente”: Angajator curent (Import angajator; Export angajator), Operatii baza de date (Salvare/restaurare baza de date), Nomenclatoare (Coduri cor, Coduri CAEN, Actualizare COR)
Modul 3: Codul muncii şi relaţia cu ITM
- Noul Cod al Muncii: modificari, interpretare;
- CIM: tipuri, termene, clauze, aspecte legislative;
- Elaborare și aplicare Regulament intern;
- CCM: negociere, înregistrare;
- Alte categorii de contract de muncă;
- Tipuri de concedii, indemnizații (creștere copil, șomaj, incapacitate temporară de muncă);
Modul 4: Realizare şi gestionare documente resurse umane
- Întocmire CIM, acte adiționale, decizii (de suspendare, sancțiune, încetare, promovare, schimbare de funcție);
- Întocmire adeverințe (de șomaj, de vechime, pentru medic);
- Medierea conflictelor de muncă;
- Întocmire dosar de personal;
- Șomaj: cuantumul indemnizației, suspendarea dreptului la șomaj, încetarea indemnizației de șomaj, subvenții acordate angajatorilor care angajează din rândul șomerilor;
- Întocmire state de plată și declarații fiscale;
- Realizare pontaj lunar;
- Calcularea salariilor realizate de fiecare persoană;
- Calcularea obligațiilor societății față de bugetul de stat ;
- Întocmire dosar pensionare: limită de vârstă, pensie anticipată, pensie anticipată parțial, pensie de invaliditate;
- Elaborare plan de formare profesională;
- Gestionare și arhivare documente;
Modul 5: GDPR
- Noţiuni introductive cu privire la domeniul protecţiei datelor cu caracter personal;
- Instrumentele de monitorizare a modului în care se respectă prevederile legislative privind protecţia datelor cu caracter personal, organizarea şi utilizarea acestora în cadrul organizaţiei;
- Drepturile şi obligaţiile organizaţiei şi a persoanelor implicate în prelucrarea datelor cu caracter personal
Modul 6: Telemuncă
- Reglementarea activității de telemuncă;
- Conținut act adițional CIM;
- Diferențe telemuncă și muncă la domiciliu.
Beneficii
Program în cursul săptămânii seara, după job, sau în weekend
Suport de curs în format electronic și materiale de lucru GRATUITE
Îndrumare și consiliere din partea formatorilor pe toată durata cursului
Modul special pentru pregatirea susţinerii examenului de absolvire
Curs 100% practic și interactiv: exemple de bune practici, studii de caz
Teste online pentru pregătirea examenului de certificare
Traineri autorizați cu vastă experiență practică, recunoscuți la nivel național
Curs acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației: oferă toate competențele profesionale
Certificare Curs Inspector Resurse Umane
Certificat acreditat - Revisal inclus
Standard European
Curs 100% practic
În sesiunile practice ale cursului Referent (Inspector) Resurse Umane sunt lansate dezbateri și sunt realizate aplicații practice ce țin de practica recentă, în termenii calitativi ai gestionării resurselor umane, fiind elaborate documente de bază ale profesiei. Tipuri de abilități dezvoltate pe parcursul cursului: abilitățile practice pentru selecția de personal, integrarea în organizație, evaluarea performanțelor, motivarea angajaților, lucrul în echipă, redactarea fișelor de post, monitorizarea activității. Detalii în tematică.
Lectori Experimentați
Curs Referent (Inspector) Resurse Umane este susținut de consultanți experimentați de HR, care oferă sprijin teoretic și practic pentru organizarea la cel mai înalt nivel a activităților specifice departamentului de resurse umane.
Materialele de curs sunt permanent actualizate cu legislația și sunt adaptate la predarea în mediul online. Astfel, toate materialele de curs facilitează asimilarea cunoștințelor și formarea deprinderilor practice privind exercitarea profesiei de Inspector Resurse Umane.
Prețul Cursului
-
OFERTA: Prețul cursului este de 850 Lei,pentru înscrieri efectuate până la data de 02 Aprilie 2025
Înscrie-te acum și beneficiază de oferta noastră!
Prețul cursului este 1500 Lei - Plata se poate face cu transfer, online card, sau cash la sediul firmei. Factura se emite după completarea formularului și poate fi facută pe persoana fzică sau juridică. Grupurile beneficiază de reduceri suplimentare.
- Plată și în rate cu Card Avantaj
Curs Online/ZOOM
- 9 zile de curs / 4 ore pe zi
- Interval orar: 17:30 - 21:30
-
24, 25, 26, 27, 28, 29 aprilie 2025
20, 21, 22 mai 2025 - 03 iunie 2025 examen certificare
Acte necesare înscrierii
- Copie Carte de Identitate
- Copie Diplomă Studii medii cu o calificare in domeniu de specializare sau in domenii conexe sau studii superioare
- Copie Certificat de Căsătorie
- Copie Certificat de Naștere

Set Complet de Competențe Profesionale, conform Noului Standard European (actualizat 2023)
- Completarea documentelor specifice resurselor umane
- Administrarea registrelor de evidență a lucrătorilor
- Întocmirea rapoartelor specifice resurselor umane
- Prelucrarea evidențelor/pontajelor și generarea statelor de plată
Cursul este practic și interactiv, fiind susținut de lectori cu vastă experiență practică în legislația muncii și în procedurile de lucru curente în profesia de Referent (Inspector) Resurse Umane. Pe parcursul cursului, lectorul pune la dispoziție setul complet de formulare și tipizate necesare activității curente.
Tematica acoperă întreaga arie de competențe aferente standardului ocupațional, cu aplicații practice ce țin de recrutare, selecție, evaluare, dezvoltarea echipelor, Codul Muncii și legislația actualizată. Cursul oferă gratuit modulele REVISAL și GDPR.
Lector
Raluca Borza
Un curs de resurse umane 100% practic și interactiv
Cursurile de resurse umane organizate de Euro Best Team sunt acreditate și sunt susținute de traineri cu minim 20 de ani de experiență practică.
Curs Referent (Inspector) Resurse Umane este susținut de Euro Best Team din anul 2007 fără întrerupere. Cursul de Inspector Resurse Umane a avut până în prezent peste 2500 de participanți, atât din mediul privat, cât și din instituții publice.
Curs Referent (Inspector) Resurse Umane Acreditat oferă un cadru interactiv de învățare și selectează cele mai potrivite spețe și studii de caz menite să faciliteze actul de învățare.
Cursanții parcurg ușor materia și se implică activ în dezbaterile lansate de lector pe tot parcursul cursului.
Curs Manager Resurse Umane este unul dintre cele mai apreciate cursuri resurse umane, deoarece imbină intr-un mod util informatiile teoretice, aplicașiile practice si legislatia actualizata.
Fiind un curs online de Inspector de resurse umane, se pot înscrie participanți de oriunde.
Atât teoria, cat si aplicatiile practice se susțin online. De asemenea, examenul de certificare cu comisie se susține tot în mediul onine.
Important: la cursurile resurse umane organizate de Euro Best Team nu există taxă de înscriere suplimentară taxei de participare. De asemenea, Euro Best Team nu percepe taxă suplimentară de examen.
Curs Inspector Resurse Umane Autorizat CAFFPA
Ce Spun Cursanții Noștri:
Un curs de nota 10!"
Contact
Program cu publicul:
Luni – Vineri, 9:00 – 17:30
- 0756 056 480
- office@eurobestteam.ro
- Str. Pitar Mos nr. 27, et. 1, sector 1, București
Formular informații suplimentare
Îți mulțumim pentru interesul acordat programelor noastre de formare! Toate informațiile despre acest curs se regăsesc și în pagină. Dacă nu ai timp să le parcurgi acum, nu-ți fă nicio grijă. Completează formularul pentru informații suplimentare, iar specialistul nostru de formare te va contacta în cel mai scurt timp pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie.