Proiect de la Student la Antreprenor

Ești student al Universității din București?

Vrei să urmezi stagii de practică sau internship la angajatori de top?

Vizezi angajarea la finalul stagiului de practică/internship?
Îți oferim Premii de 1000 de lei la Angajare!

Îți dorești să urmezi cursuri acreditate și să obții competențe profesionale care să te ajute să-ți extinzi aria de expertiză?

Înscrie-te în Proiectul de la Student la Antreprenor!

Te poți înscrie oricând! Înscrierile continuă tot acest an!

Ce îți oferă proiectul

Proiectul „De la Student la Antreprenor” – (POCU 626/6/13/132525), derulat de UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI, în parteneriat cu EURO BEST TEAM S.R.L. vizează dezvoltarea abilităților profesionale, antreprenoriale și angajarea în domeniul de pregătire academică a studenților Universității din București.

Proiectul „De la Student la Antreprenor” se distinge prin 3 direcții de acțiune:

  1. oportunitatea de a urma stagii de practică/internship și de a-și găsi un loc de muncă la angajatori de top din România, unde vor desfășura activități în domenii de specializare inteligentă din media scrisă/TV/radio/agenții de relații publice și publicitate, organizații de sondare a opiniei publice, institute de cercetare etc.
  2. dezvoltarea competențelor antreprenoriale, în cadrul HUB-ului creat la nivelul FJSC, unde se vor organiza workshopuri de simulare a înființării unor afaceri în domeniul comunicării/media;
  3. formarea de competențe profesionale, prin participarea la cursuri de TIC, Branding și comunicare sau management de proiect.

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritară 6 Educație și competențe

Obiectiv specific 6.13 Creșterea numărului absolventilor de învățământ terțiar universitar și nonuniversitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare/ cercetare/ inovare la un potențial loc de muncă, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI

Contract POCU/626/6/13/132525

Seminar Cariera de Magistrat, Provocarea Momentului pentru Viitorii Juriști

Facultatea de Drept, Bd. Mihail Kogalniceanu, nr 36 – 46, București (data seminarului urmează să fie comunicată)

 

 

 

Ce înseamnă cariera de magistrat, cum ne pregătim pentru concurs probele juridice, interviu și evaluarea psihologică? Ce presupune antrenamentul de dicție si public speaking

Invitații seminarului: 

Conf Univ. Dr. Emilian Stănișor

Psiholog Livia Mohirta

Trainer dicție Carmen Ivanov

Seminarul se adresează studenților la drept ai Universității din București, iar participarea este gratuită. 
Formular înscriere seminar Magistratură

Completează formularul de mai jos și rezervă un loc în cadrul seminarului

Invitație Seminar Tehnici de dezvoltare personala pentru cariera. Online

30.01.2023, ora 18.00

Invitat Mihaela Scăunașu, Psiholog

Seminarul se adresează studenților Universității din București, iar participarea este gratuită.

Data limită de înscriere este 29 Ianuarie 2023

Formular înscriere rapidă
Tehnici de dezvoltare personala pentru cariera. Online

Invitație Seminar Evaluarea psihologica la angajare. Scop si instrumente. Online

01.02.2023, ora 18.00

Invitat Livia Mohirta, Psiholog MBA

Seminarul se adresează studenților Universității din București, iar participarea este gratuită.

Data limită de înscriere este 31 Ianuarie 2023

Formular înscriere rapidă
Seminar Evaluarea psihologica la angajare. Scop si instrumente. Online

Invitație Seminar Aplicatii electronice pentru editare video. Online

06.02.2023, ora 17.00

Invitat Elena Farcaș, Specialist Comunicare in Mediul Online

Seminarul se adresează studenților Universității din București, iar participarea este gratuită.

Data limită de înscriere este 04 februarie 2023

Formular înscriere rapidă
Aplicatii electronice pentru editare video. Online

Invitație Seminar Cum îți negociezi salariul și beneficiile salariale? Online

31.01.2023, ora 18.00

Invitat Raluca Borza, HR Manager

Seminarul se adresează studenților Universității din București, iar participarea este gratuită.

Data limită de înscriere este 30 ianuarie 2023

Formular înscriere rapidă
Seminar Cum îți negociezi salariul și beneficiile salariale? Online

Invitație Seminar Activități de Comunicare Politică Permanentă. Înainte și după Campania Electorală. Online

16.02.2023, ora 17.00

Invitat Francine Jaomiasa, Specialist Comunicare și Marketing Politic

Seminarul se adresează studenților Universității din București, iar participarea este gratuită.

Data limită de înscriere este 15 februarie 2023

Formular înscriere rapidă Activități de Comunicare Politică Permanentă. Înainte și după Campania Electorală. Online

Invitație Seminar Cum redactăm un CV de succes? Online

07.02.2023, ora 17.00

Invitat Ana Visian, Marketing Manager Best Jobs

Seminarul se adresează studenților Universității din București, iar participarea este gratuită.

Data limită de înscriere este 06 februarie 2023

Formular înscriere rapidă
Seminar - Cum redactăm un CV de succes? Online

Practică la TVR pentru studenții FJSC

În cadrul proiectului De La Student la Antreprenor lansăm primul apel de selectie pentru studenții care doresc să efectueze stagiul de practica la TVR. 

Studenții vor face practica direct în departamentul de stiri, domeniile: politica interna și externă, social, eveniment. Stagiul de practică la TVR le oferă studenților oportunitatea de a lucra alături de profesioniștii celei mai mari companii media din Romania, dar și de a râmâne în colaborare și după încheierea stagiului de practică, existând posibilități reale de încheiere a unor contracte de colaborare. 

Propunerile de prelungire a colaborarii le revin exclusiv profesioniștilor din TVR, și ii vizează doar pe studenții care vor da dovada de implicare si profesionalism pe perioada practicii. Stagiile de practică sunt deschise studentilor FJSC din anii III licență și II master.

Înscrierea va fi validată de experții proiectului care vor lua legătura cu toți studenții interesați pentru confirmarea informațiilor și completarea documentației.

Formular înscriere stagiu de practică la TVR

Aplicațiile se trimit până la data de 30 noiembrie 2022

Participă la cursuri autorizate A.N.C.!

Grabește-te! Locurile sunt limitate!

Curs Tehnologia Informaţiilor şi Comunicaţiilor

Perioada: 06 iulie – 21 iulie 2022

Durata: 48 ore

Curs Manager Proiect

Perioada: Grupă în formare

Durata: 60 ore

Înscriere

Contact

Program cu publicul:

Luni – Vineri, 9:00 – 17:30

Formular informații suplimentare

Îți mulțumim pentru interesul acordat programelor noastre de formare! Toate informațiile despre acest curs se regăsesc și în pagină. Dacă nu ai timp să le parcurgi acum, nu-ți fă nicio grijă. Completează formularul de mai jos, iar specialistul nostru de formare te va contacta în cel mai scurt timp pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie.

Proiectul sub lupă

45 de studenți vor obține competențe europene în comunicare și relații publice
15 studenți vor obține competențe europene de manager de proiect
15 studenți își vor dezvolta abilitățile de leader în cadrului unui program de leadership
15 studenți vor dobândi abilități practice pentru crearea și dezvoltarea unui brand de companie
1 simulator de afaceri unde 161 de studenți își vor dezvolta abilitățile antreprenoriale, experimentând toate etapele de dezvoltare ale unui business
20 de planuri de afaceri întocmite de studenți în simulatoare de afaceri media
322 studenți participă la stagii de practică în companii relevante pentru domeniul lor de studiu
322 de studenți participă la programe de consiliere și dezvoltare profesională, unde își vor proiecta traiectoria profesională, vor învăța să redacteze CV-uri și sa se pregătească pentru interviurile de angajare
126 de premii a câte 1000 de lei pentru studenții care obțin un contact de muncă la finalul stagiului de practică
126 de studenți angajați în organizații relevante pentru domeniile lor de studiu
10 conferințe de mediere la care participă câte 15 studenți și 5 angajatori din domenii de activitate relevante pentru domeniile de studiu ale studenților
16 întâlniri de informare cu studenții, unde vor fi prezentate toate oportunitățile proiectului, precum și modalitățile de înscriere și implicare în activități

Ești angajator?

Vrei să devii partener al Universității din București pentru stagii de practică sau internship?

Obiectiv general

Acest proiect vizează facilitarea tranziției de la universitate la piața forței de muncă pentru cel puțin 322 de studenți înmatriculați în sistemul de învățământ superior, cu domiciliul sau rezidența în toate regiunile de dezvoltare ale României, mai puțin regiunea București – Ilfov, prin derularea de programe de învățare la locul de muncă (stagii de practică/internship) realizate cu parteneri de practică preponderent din sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și din domeniile de specializare inteligentă, conform SNCDI).

Aceste acțiuni vor fi susținute de cunoștinte noi dobândite de studenți în cadrul cursurilor de pregătire pe care le vom organiza, respectiv Comunicare și relații publice, Manager de proiect, Leadership, Branding de companie și TIC și vor fi testate în cadrul simulatorului de afaceri, al centrului media și al planurilor de afaceri ce vor fi realizate de către studenți.

Cui i se adresează proiectul?

Grupul țintă al proiectului este format din minim 322 de studenți ai Universității din București. Aceștia provin din localități situate în următoarele regiuni: Sud Muntenia, Sud Vest, Sud Est, Nord Est, Centru, Nord Vest și Vest. Pe tot parcursul implementării, proiectul însă va menține selecția deshisă și pentru alți studenți ai altor facultăți din cadrul Universității din București, care doresc să participe la activitățile proiectului și să beneficieze de serviciile oferite în vederea urmării unor stagii de practică și integrării pe piața forței de muncă.

Studenții care vor beneficia de proiect sunt în special cei din anii II și III de practică, proiectul fiind astfel un suport tehnic, logistic, de cunoaștere, dar și financiar, orientat către identificarea unor locații de practică, cu prioritate pentru domeniul de studiu. Pe parcursul derulării proiectului, vor avea loc acțiuni în vederea facilitării încheierii unor parteneriate cu companii, prin activități de consiliere, mediere și angajare. De asemenea, se vor organiza stagii de practică a studenților la potențiali angajatori.

Pornind de la domeniile de studiu ale studenților vizați de proiect, am stabilit organizarea unor cursuri de formare relevante pentru obiectivele 

proiectului, prin care ne propunem să formăm competențe transversale, prin organizarea unor programe de formare formală, acreditate ANC (3 grupe de 15 persoane de Comunicare și Relații Publice, 1 grupă de 15 persoane de Manager de proiect) precum și prin intermediul unor programe de formare non formală (1 grupa de 15 persoane de Leadership, o grupă de 15 persoane de Branding de companie și 1 grupă de 15 persoane de Curs Tehnologia Informațiilor și Comunicațiilor. Astfel, o echipă de formatori acreditați ANC vor susține programe practice, în care studenții vor avea posibilitatea să deruleze proceduri de lucru aplicate în practica curentă a angajatorilor și vor fi orientați spre obținerea de rezultate pe tot parcursul formării. Cursurile sunt orientate pe nevoile reale din piața muncii și se adresează unui număr total de 105 studenți.

O altă formă de formare care se regăsește în structura și obiectivele proiectului și care răspunde direct nevoii de formare a competențelor antreprenoriale prin întreprindere simulată, este organizarea de workshopuri de simulare a activității antreprenoriale, pentru un număr de minimum 161 de studenți, asistați și îndrumati de facilitatori cu experiență. În cadrul workshopurilor, echipe de studenți vor simula aspecte din viața reală a unei întreprinderi de media, de la momentul înființării și formării echipelor, până la distribuirea sarcinilor, atragerea resurselor, monitorizarea rezultatelor și atingerea obiectivelor.

Obiective specifice

Obiectiv specific 1

Încurajarea participării active la programele, cursurile, activitățile universitare, astfel încât, la finalul programului universitar, participanții să dobândească competențe necesare pe piața muncii, prin obținerea diplomei de licență.

Proiectul lansează două programe pilot inovative, unul care urmărește corelarea competențelor profesionale obținute în anii de studiu cu nevoile pieței de muncă, iar al doilea proiect urmărește dezvoltarea competențelor practice, în special cele antreprenoriale. O activitate susținută pe tot parcursul proiectului este cea de consiliere, în cadrul căreia studenții sunt consiliați, îndrumați, orientați către dezvoltarea carierei, activitate menită să ofere premizele unei participări crescute la activitățile universitare, precum și finalizarea studiilor cu diploma de licență.

Programele de formare derulate pe parcursul proiectului au fost concepute pentru a asigura competențele transversale de care studenții au nevoie pentru a accesa mai ușor un loc de muncă, cu accent pe aplicații practice în social media și pe dezvoltarea competențelor digitale, pe formarea, dezvoltarea, menținerea și conducerea echipelor, bazate pe utilizarea noilor tehnologii, păstrarea și securizarea datelor, formarea rețelelor, interconectare, relevante pentru accesarea de finanțări necesare atingerii unor obiective prin implementarea de proiecte.

Obiectiv specific 2

Facilitarea accesului studenților Universității din București pe piața muncii.

Sunt prevăzute activități pentru sprijinirea încheierii unor parteneriate sustenabile între Universitatea din București, prin facultățile implicate, cu sectorul privat, prin activități de consiliere, mediere și angajare. Este prevăzută organizarea de stagii de practică a studenților la potențiali angajatori. Acestea le vor permite studenților să își dezvolte abilități practice, dar și să acceadă la locurile de muncă disponibile din cadrul companiilor în care vor efectua stagiile de practică. Prin activitatea de consiliere, consilierii specializați vor avea discuții individuale și vor aplica chestionare pentru identificare perspectivelor profesionale la care studenții și candidații aspiră.

Cei 322 de studenți vor beneficia de planuri individuale de carieră cu repere ce vor ghida construirea carierei, atât la locul de muncă, cât și prin progame de formare profesională. Prin acțiuni de mediere a muncii, 126 de studenți vor ocupă un loc de muncă, fiind motivați în proiect și de premii financiare (1000 lei pentru fiecare student sau absolvent angajat). Va fi dezvoltată o aplicație digitală ce va funcționa ca un spațiu de mediere ce va crește șansele studenților de a se angaja în domenii specifice pregătirii lor, precum și șansele angajatorilor de a avea acces la liste cu studenți și absolvenți aflați în căutarea unui loc de muncă. Va fi derulat un proiect pilot pentru dezvoltarea competențelor antreprenoriale și vor fi organizate 11 workshopuri, la care vor participa 161 de studenți, unde se va simula înființarea și dezvoltarea de noi afaceri.

Contact

Program cu publicul:

Luni – Vineri, 9:00 – 17:30

Formular informații suplimentare

Îți mulțumim pentru interesul acordat programelor noastre de formare! Toate informațiile despre acest curs se regăsesc și în pagină. Dacă nu ai timp să le parcurgi acum, nu-ți fă nicio grijă. Completează formularul de mai jos, iar specialistul nostru de formare te va contacta în cel mai scurt timp pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie.