Consultanță
Euro Best Team
Servicii de consultanță
Cu experiență de peste 15 ani pe piața din România, Euro Best Team este specializată în elaborarea și implementarea proiectelor europene, organizarea de cursuri autorizate CAFFPA (Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților a Municipiului București) și traininguri personalizate pentru instituții publice și private.
Euro Best Team are o vastă experiență în scrierea, accesarea și implementarea proiectelor cu finanțare europeană, având în portofoliu 8 proiecte implementate.
Euro Best Team oferă servicii de consultanță în scrierea de Proiecte Finanțate prin Fonduri Europene Nerambursabile, ce pot fi accesate prin urmatoarele programe: POCU, POIM, POC, POAD, POAT, PNDL, PNDR, CNI
Consultanță scriere proiecte cu finanțare europeană
Serviciile de consultanță ofertite de Euro Best Team cuprind 3 etape :
Etapa 1: Analiză dosar + Fezabilitate
• Analizarea cererii și oferirea celei mai bune soluții privind accesarea programelor cu finanțare nerambursabilă
• Identificarea Programului de Finanțare Nerambursabilă adecvat ideii de dezvoltare
• Prezentarea condițiilor ce trebuie îndeplinite de către client pentru a putea accesa programul de finanțare
• Verificarea indeplinirii criteriilor de eligibilitate specifice fiecarui Program de Finatari Nerambursabile – atat celor Guvernamentale cat si celor Europene
Etapa 2: Întocmirea documentației
• Elaborarea planului de afaceri și transmiterea acestuia către client
• Întocmirea cererii de finanțare/Întocmirea analizei economico-financiare și transmiterea acesteia către client
• Depunerea/Înregistrarea proiectului în aplicația on-line a autorităților contractante
• Întocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de reprezentanții autorității contractante
Etapa 3: Asistență pentru implementarea proiectului
• Consultanță și asistență pe toată durata fazei de implementare
• Asistență și Consultanță pentru Managementul Proiectului
• Întocmirea dosarelelor de achiziții
• Studii de piață
• Întocmirea Dosarelor de cerere de plată/rambursare
• Întocmirea de Note justificative
• Întocmirea de Răspunsuri la clarificările solicitate de finanțator
• Suport la semnarea contractului de finanțare (dacă e cazul)
• Suport cu furnizorii (dacă e cazul)
• Suport la vizita finanțatorului pentru certificarea cheltuielilor (dacă e cazul)
• Suport la vizitele de monitorizare (dacă e cazul)
• Raportarea intermediară/finală (după finalizarea achizițiilor)
Dezvoltator de proiecte de infrastructură socială, consultant în elaborarea cererilor de finanțare și unitate de implementare

Servicii suplimentare:
Punerea în legătură cu un contabil autorizat CECCAR, care vă va oferi consultanță specializată atât pentru obținerea registrului unic de control, emis de reprezentanții Direcțiilor Generale ale Finanțelor Publice, cât și pentru regimul fiscal și obligațiile pe care le veți avea lunar, față de ANAF, DITL, ITM etc.
Identificarea furnizorilor de echipamente și obținerea ofertelor de preț pentru fiecare tip de echipament pe care doriți să îl achiziționați prin intermediul Programelor de Finanțări Nerambursabile.
Consultanță Achiziții Publice - Ofertanți
De-a lungul anilor, Euro Best Team a fost unul dintre principalii furnizori de experți evaluatori pentru Ministerul Fondurilor Europene, în acordul cadru pentru furnizare de experți. De asemenea, Euro Best Team a format profesional, prin contracte de achiziție publică, numeroși angajați din cadrul mai multor instituții publice, precum: Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Vest Oltenia, Ministerul Dezvoltării Regionale, Ministerul Sănătății, Ministerul Educației, Oficiul Român pentru Imigrări, Primăria Predeal etc.
Oferim servicii de consultanță în domeniul Achizițiilor Publice:
- Înregistrare / Recuperare / Reînnoire certificat digital – SEAP/SICAP;
- Analiza documentației de atribuire;
- Verificarea condițiilor de eligibilitate;
- Completarea formularelor, inclusiv DUAE;
- Completare documente administrative;
- Pregătirea documentelor de calificare;
- Redactare clarificări către Autoritatea Contractantă sau răspuns la clarificările adresate pe perioada evaluării.
- Obținere garanție de participare (dacă este cazul), inclusiv alte documente de depus în cadrul ofertei;
- Identificare experți cheie, dacă este cazul, inclusiv aranjarea documentelor acestora și includere în ofertă;
- Elaborarea de contracte, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente terți susținători;
- Suport pentru încărcarea documentelor în SEAP / SICAP;
- Monitorizare pe perioada evaluării;
- Redactarea ofertei;
Ai o întrebare pentru noi?
Contact
Program cu publicul:
- 0756 056 480
- office@eurobestteam.ro
- Str. Pitar Mos nr. 27, et. 1, sector 1, București